Szolgáltatásaink felhasználásának feltételei
Biztosíték a személyes adatok védelméről
Regisztráció vagy a projekt szolgáltatásainak felhasználásánál mintaoneletrajz.hu személyes adatait kérjük Öntől.
Az Ön döntése
- Személyes adatait bármikor ellenőrizheti és megváltoztathatja igényei szerint
- A projekt újdonságairól szóló e-mailek küldését mintaoneletrajz.hu bármikor megszűntethetia minden ilyen e-mailben leírt szabályok szerint
Információk felhasználása
- Szolgáltatásaink része, hogy lehet, de nem kötelező a reklámok megjelenítése
- Minden adat és információ, melyet Ön közöl velünk, kizárólag olyan céllal kerülnek felhasználásra, melyek az Ön érdekeit szolgálják
- Adatait használhatjuk továbbá arra, hogy informáljuk Önt az újdonságokról és más hasznos lehetőségekről mintaoneletrajz.hu
Elérhetőségek
- Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal segítségül használva a web űrlapot
A szolgáltatás használatának feltételeinek elfogadása
A személyes adatok védelmének törvényének ismeretében engedélyezem, hogy a fent megadott személyi adataim felhasználásra kerüljenek a mintaoneletrajz.hu szervere által.
Ez az engedély meghatározatlan időre szól, amíg a szerződésben álló felek másképp meg nem egyeznek. A fehasználó által megosztott adatok csak a mintaoneletrajz.hu szervere álatl kerülnek feldolgozásra, harmadik fél nem férhet hozzá ezekhez az információkhoz. Egy önéletrajz létrehozása és letöltése (ábrázolása) 1200 HUF-be kerül, érintkezés / támogatás +420 777 955 235 NONSTOP, email: info@zivotopisonline.cz
Panaszok bejelentése
a. A panaszok rögzítésének módja
- Az Ügyfélnek a Szolgáltatót írásban késedelem nélkül (a panasz alapjául szolgáló körülmény
felmerülésétől számított 24 órán belül) tájékoztatni kell a Szolgáltató nem megfelelő teljesítéséről; a
panaszt adatokkal együtt közölni kell, az írásbeli panasz legalább az alábbiakat tartalmazza:
• Az Ügyfél családi- és utónevét (amennyiben az Ügyfél természetes személy), vagy cégnevet /
egyéb nevet, és cégjegyzékszámot / nyilvántartási számot (amennyiben az Ügyfél szervezet)
• Azonosítási adatokat
• A hiba vagy panasz leírását
• A megoldási javaslatot a panaszra, figyelembe véve a felelősségre vonatkozó szabályokat
- Ha az Ügyfél által a Szolgáltató részére megküldött dokumentumok nem tartalmazzák a fenti
információkat, akkor ezt nem lehet panasznak tekinteni.
b. Az írásbeli panaszt postai úton a Szolgáltató székhelyére kell megküldeni, amely egyben a panasz
ügyintézésének helye, vagy a https://mintaoneletrajz.hu/hu/elerhetoseg.html oldalon történő bejelentkezéssel email-ben
A panaszok kezelésének módja és határideje
- A Szolgáltató szükségtelen késlekedés nélkül köteles intézkedni a fogyasztónak minősülő Ügyfél
panasza (ideértve a hiba elhárítását) tekintetében, a hiba összetettségére és jellegére tekintettel
megállapított határidőn belül, de nem később mint a panasz megtételétől számított 30 napon belül,
kivéve ha a Szolgáltató és az Ügyfél ennél hosszabb időszakban állapodtak meg.
- A megküldött dokumentumok megvizsgálását követően a Szolgáltató a következő módokon kezelheti a
panaszt:
• A panaszt jogszerűnek tekinti és a hiba kijavítása elvégezhető
• A panasz nem jogszerű
- Indokolatlan panasz esetén, a Szolgáltató jogosult az Ügyfélnek felszámítani azokat a levelezési és
egyéb költségeket, amelyek a panasz ke
- Fogyasztó esetén a panaszról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet az Ügyfélnek (amennyiben
az Ügyfél fogyasztó) legkésőbb a panasz megválaszolására rendelkezésre álló határidőn belül (30 nap)
megküldi – írásbeli panasz esetén – az érdemi válasszal együtt. Amennyiben a Szolgáltató a fogyasztó
Ügyfél panaszát elutasítja annak indokolatlansága okán, akkor az elutasítást a Szolgáltató
megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet a Szolgáltató 5 évig megőrzi és az ellenőrzést végző
hatóságoknak kérésre bemutatja.
Szavatosság
a. A Szolgáltató felelős az Ügyfélnek a szolgáltatás teljesítésének hibáiért a jelen szerződésben meghatározott
felelősségi szabályok szerint, különösen akkor, ha a szolgáltatás nem a megrendelt tartalomnak megfelelően
került teljesítésre. Ebben az esetben az Ügyfél kérheti a Szolgáltatótól a hiba kijavítását, a szolgáltatás
ellenértékének arányos leszállítását vagy elállhat a Szerződéstől.
b. A hibáról való értesítéssel vagy a hibáról való értesítést követően késlekedés nélkül, az Ügyfélnek tájékoztatnia
kell a Szolgáltatót, hogy a hiba kijavítását, a szolgáltatás ellenértékének arányos leszállítását vagy a szerződéstől
való elállást kéri. Az Ügyfél nem jogosult a kiválasztott kellékszavatossági jogot megváltoztatni a Szolgáltató
hozzájárulása nélkül, ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a hiba kijavítását kérte, azonban később kiderül, hogy
az nem javítható. Amennyiben a másik kellékszavatossági jogra való áttérés a Szolgáltatónak költséggel jár,
akkor azt az Ügyfélnek meg kell fizetnie. Ha a Szolgáltató megfelelő időn belül elmulasztja a hibát kijavítani,
vagy jelzi az Ügyfélnek, hogy nem fogja kijavítani a hibát, akkor a hiba kijavítása helyett az Ügyfél arányos
árleszállítást kérhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba esetén az Ügyfél nem állhat el a
szerződéstől.
c. Amennyiben az Ügyfél fogyasztónak minősül, úgy késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni a hibát ha annak
felfedezésétől számított 2 hónapon belül az Ügyfél közli azt a Szolgáltatóval. Amennyiben az Ügyfél a hiba
közlésével késlekedik és ebből kára származik, az nem hárítható át a Szolgáltatóra.
d. Az Ügyfél kellékszavatossági igénye a teljesítéstől számított 1 év alatt évül el, amennyiben az Ügyfél
fogyasztónak minősül, úgy a kellékszavatossági jogokat a teljesítéstől számított 2 éven belül érvényesítheti.
e. Az Ügyfél nem jogosult a nem megfelelő teljesítés miatt kellékszavatossági jogot érvényesíteni, ha a hibát maga
okozta.
f. Az Ügyfél kérésére a Szolgáltatónak írásban nyilatkoznia kell, hogy milyen mértékben és milyen időszak alatt
köteles a nem megfelelő teljesítés esetén intézkednie. Ennek a nyilatkozatnak tartalmaznia kell a Szolgáltató
nevét, székhelyét, és az azonosításához szükséges információkat, illetve egyéb információkat.
Amennyiben jelen Általános Szerződési Feltételekben olyan rendelkezés található, amely valamely kógens
jogszabályi rendelkezésbe (amelytől eltérni a felek ilyen irányú megállapodása esetén sem lehet) ütközik, úgy a
kógens jogszabályt kell alkalmazni.
SZEREPLŐ:
Michaela Karmazin
ID num: 88619630
VAT: CZ8855184162
Ivanovice 302E
621 00 Brno-Ivanovice
Czech Republic