Miért (ne) pazaroljuk az időt az iskolában?
Nem szeretnénk, ha ez a cikk iskolaundort váltana ki Önben. A tanulás fontos, igaz, mikor és kinek hogy. Vegyük át mindkét oldalt, tehát a pro és kontra érveket is. Aztán mindenkinek szÃve joga dönteni.
Miért igen?
Ha eltekintünk attól a ténytÅ‘l, hogy a Tanulmányok c. bekezdés nélkülözhetetlen eleme egy önéletrajznak, amelyet egyébként könnyedén gyorsan elkészÃthettet itt, be kell látnunk a tényt, hogy a az elsÅ‘ pro érv a tanulás mellett az az, hogy könnyen új ismeretekre tehet szert. Tulajdonképp egyszerűen és könnyen hozzáférhet a szükséges anyagokhoz, melyekhez gyakran korlátozott a hozzáférés, valamint közel kerülhet olyan emberekhez, akik gazdag tudással és tapasztalatokkal rendelkeznek, jártasak a tudományban, és abban, hogyan kell az információkat megmagyarázni, továbbadni és tanÃtani. Bizonyos területeken szakmai tudásának köszönhetÅ‘en olyan pozÃcióba kerülhet, amilyen egy közönséges halandó számára elérhetetlen. Erre a tudára szüksége lesz hivatása betöltésében.
Egyes munkakörök ellátásához egyszerűen tanusÃtványra van szükség, amely bizonyÃtja, hogy Ön jogosult elvégezni az adott munkát, és megfelelÅ‘en ki van képezve. Képességei ilyen esetben sajnos haszontalanok, ha nincsenek egy papÃr által megerÅ‘sÃtve, például egy diploma vagy egyéb tanusÃtvány formájában.
És mi még? A kapcsolatok. És azok kihasználásának művészete. Még a nagyon gazdagok is tudját, hogy néha minden pénznél többet ér, ha jó helyen vannak barátaik. És az iskola épp az ilyen kapcsolatok kiépÃtésére teremtetett. Ismerkedjen, ismertesse meg önmagát másokkal, ismerjen meg másokat! Ez a trend a szakmai világban egy különleges elnevezéssel bÃr, ez a networking. MinderrÅ‘l és arról is, hogyan ápoljuk kapcsolatainkat, többet olvashat az alábbi cikkben: Hogyan találjunk állást ismerÅ‘seink által..
És ezek már igazán nyomós érvek a tanulás mellett!
Vannak azonban emberek, akiknek a karrierlétra fokainak megmászásához nincs szükségük arra a bizonyos papÃrra. Ezek az emberek némi tehetséggel születtek, vagy adottságaikból kifolyólag gyorsan tanulnak, és ha valaki ajánlatot tesz nekik egy magasabb pozÃció betöltésére, amely szigorúan nem igényel végzettséget, mint például egy biztonsági vezetÅ‘ pozÃciója, az illetÅ‘ gyorsan alkalmazkodik. Ilyenek például a kreatÃv emberek, olyan jellemzÅ‘kkel és tulajdonságokkal, melyeket az iskolában nem tanÃtanak. Aztán ott vannak azok, akik ötletesek. Azok, akik csak annyira bájosak, hogy mindenki együtt akar dolgozni velük. Ezek az emberek (leginkább a menedzserek), egy alapvetÅ‘ képesség birtokában vannak. Képesek eladni magukat. Tudják, mely tulajdonságaikat emeljék ki, és hogyan, és azt is tudják, kinek a figyelmét kell felhÃvni és mikor. Ismételten a networkingtémájához lyukadunk ki. Az iskola valóban egy nagyszerű forrása az új kapcsolatok, azonban messze nem az egyetlen.
Végtére is mindenki maga dönti el, hogy szüksége van-e végzettségre, vagy sem. Ha az alapiskolát nem számÃtjuk, a szakképzÅ‘ iskolákkal három, a közép- és fÅ‘iskolákkal több, mint tÃz évet bajlódunk anélkül, hogy pénzt keresnénk. . És ez az átlagéletkorhoz viszonyÃtva elég sok, hogy késÅ‘bb elpazarolt idÅ‘ként tekintsen rá vissza.
Ne vesztegesse az idejét és ne alkosson semmit kézzel!
Ne vesztegesse a drágaa idejét önéletrajza létrehozásával kézileg, de használja ki automatizált online szolgáltatásunkat
professzionális önéletrajz generátor-unkat. Profeszionális, gyors, egyszerű és egyértelmű!